onsdag 30. mars 2011

Sulten etter spinning...

Etter spinningtimen i dag ble jeg så veeeldig sulten - og funderte på hva godt jeg kunne finne på!

Tankene var innom mine hjemmebakte knekkebrød, Smoothie, Avokadosalat og potet/purreløk-suppe! Jeg endte på det siste, så jeg er jaggu glad jeg hadde spint av noen hundre kilokalorier på forhånd....for den har nemlig fløøøte i oppskriften! Nam nam!

*4 store poteter i skiver
*En halv til en purre skjært i ringer
*1 kyllingfillet
*Kokes sammen - med litt salt/pepper
*Ta vare på 2 dl av kraften
*Blandes med 2 dl fløte og 4 dl melk
*(Litt smør - og litt rømme) - det droppet jeg, men tviler ikke på at det er nammenam det også :)
*Kyllingfilleten strimles og legges i suppen til slutt!

En kopp av suppen - og jeg var god som ny! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar