mandag 28. mars 2011

Blandt kunstskatter, en musikalsk åpenbaring....


Bjørnar og strykekvartetten tok pusten fra meg med sin fantastiske fremføring.


Jeg er så takknemlig for at jeg fikk ta del i slik en mektig kveld. Jeg må spørre igjen hvilket stykke de fremførte. Det var ikke en komponist jeg dro kjensel på. En opplevelse var det iallefall, å sitte i overraskende vakre Volsdalen kirke, blandt skjønne kunstskatter og ta inn alle de fantastiske tonene!


Kirken er dekorert av ingen ringere enn Franz Widerberg. En gave fra Oluf Holm.


Fyllt av høytidlig beundring gikk vi ut vinternatten - og avsluttet kvelden med matlaging og gode viner, latter og prat rundt bordet.


I nattetimene dro jeg hjem til mitt.....fyllt til randen av gode opplevelser! Takk, Anita for at du finnes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar