tirsdag 29. mars 2011

Gode dager...

Gode dager meg Era, som begynner å bli "stor" jente! Bare litt over fire måneder, men ting forandrer seg. Hun ser ut til å "ta form"! Rolig, snill og glad! Akkurat slik vi hadde håpet hun skulle bli!

I skrivende stund er klokken en halv time over hennes leggetid - og hun har tatt "natta"! Ikke i buret, men på sofaen sammen med meg :) Jeg vet ikke om jeg har hjerte til å flytte henne heeeelt ennå! Hun er så søøøt! Legger seg tett inntil meg -sukker - og kuuurer seg godt til rette! Så nydelig og god lita jente!

Hun får så masse skryt av de vi møter! Og det gleder jo så klart! De synes hun er så søt - rolig - og godlynt! Oooog leken! Det må vi ikke glemme :) Vi har begrenset leken med barn - og bedt om at de er rolige rundt henne! Det har begenset småbitingen hennes, -men blir hun for ivrig, så mååå hun bare bite litt!

Nå ser vi på "Søte fristelser"! To søstre som har fulgt drømmen sin, startet et muffinsbakeri - og i kveld lager de en hund av muffins! Kult! Vi har også laget muffins i dag! Speltmuffins som ble kjempegode :) Vi fikk oss en god tur i dag også! Det var vår i lufta - og vinter på bakken! (Optimisten meg gir ikke opp vårfornemmelsen ;). Vi stakk innom på et par besøk på vår vei - jeg fikk litt kaffe og sjokolade *hihi* - og Era fikk masse kos! Så alt i alt - en finfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar