mandag 29. november 2010

Jeg har alt jeg trenger....



Ute er det kaldt...inne er det varmt...
Ellers har jeg alt jeg trenger....
All you need is love...
Kjærlighet til kaffe...venner....familie...og...
All you need is love :-)


Denne vakre koppen fikk jeg av Jill. Hun var så snill å kjøpe den til meg på Røros...fordi hun er glad for å være min venn...like glad som jeg er for at hun er min venn....Livet er herlig dere....med venner...kaffi...og masse kjærlighet!

Koppen fikk meg også til å tenke på en av mine favoritt julefilmer, som er "Love actually" - og soundtracket "All you need is love".

2 kommentarer:

  1. Her hadde det skjedd mye siden sist:):) Mange vakre øyblikksbilder:):)Og herlig julesteming:) Blir vel en kaffe på mandag:)

    c",)

    SvarSlett
  2. Takk, Jill :) Ja - koselig med julestemning - og gode forjulsopplevelser. Kaffi på mandag (i dag :) vil jeg gjerne! :))

    SvarSlett