søndag 1. august 2010

Verdens beste festival

Å oppleve http://www.verdensbestefestival.no/ var sommerens vakreste eventyr. 18000 festivaldeltagere og fantastiske band i fleng. Susanne Sundfør, Maria Mena, Damien Rice og Karpe Diem, bare for å nevne et lite knippe.

Dette er kjærlighet og samhold i skjønn forening. Et spleiselag av enkelt - og laginnsats, satt i scene av verdens beste gjeng. Gutta i "The Margareth`s" som er hjertet bak arrangementet.

Om et lite personlig skår i gleden kan nevnes, var det at mitt kamera ikke var med. *snufs* Jeg skulle så mer enn gjerne foreviget noe av den vakre kjærligheten som florerte denne kvelden.

Men i dag seiler jeg på den gleden og varmen jeg tok med meg hjem fra festivalen i natt - og tenker med drømmer frem mot neste års festivaleventyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar